sexhikayem, sex hikayem, sex sikiş hikayeleri

Just another WordPress.com weblog

Anesi ile sikişenler izle

adım ali antalya da annemle beraber yaşıyoruz.babam en küçükken öldüğü için kalan parayla ufak bir kasabada iki katlı bir evde kalıyoruz. ben ondokuz yaşındayım okulu istemediğim için bıraktım boş gezerek günleri geçiriyorum.annem 42 yaşında adı ayla. vucudu bir kadında olan herşeyi kapsıyor. yaşına rağmen dimdik kocaman gögüsleri , dolgun götü herkesi peşinden sürüklemeye yeter. burası yazın sıcak olduğu için genelde herkes rahat şeyler giyinir. annemde sıcaktan herzaman kısa etek ve vucudunu sararn badiler giymeyi sever. anneme olan bi ilgim önceleri yoktu.ama bir gün sabah dışarı çıkacağımda annemi yatakta yatarken gördüm. neden yattığını sorunca da hastayım cevabını aldım. adet olduğu için yataktan kalkamadığını ve yorgun olduğunu söyledi. odasından çıkarken oğlum üstümü değişmeme yardım edermisin diye seslendi. yorganı açınca geceliğinden taşan kalçaları ve mükemmel gögüsleri ortaya çıktı. ben öylece bakakaldım ve annemin sesiyle kendime geldim. dolaptan temiz iç çamaşırı çıkarmamı istedi. dolabı açarak kilot ve devamlı giydiği picamasını aldım.odadan çıkacakken çok yorgun olduğunu ve benim giydirmemi istedi.yüzünden akan ter ve gözlerindeki şişlik gerçekten yapmıştı ve çok utanıyordum görmesinden.yorganı iyice açtım ve geceliğini kaldırdım.bembeyaz kilodunu orataya çıktı ama kilotta döle benzeyen lekeler vardı.oğlum adet geçiriyorum dedi. tamam anne diyerek yavaşca kilodunu çıkardım belinden. gördüğüm manzara adete rağmen harikaydı. annemin tatlı amı kıllarıyla beraber karşımda masumca duruyordu.hemen kendimi toplayarak peçeteyle amının dudaklarındaki sıvıyı sildim. başucundaki pedi yavaşca altına yerleştirdim. picemanın altınıda giydirip üstüne yorganı çekerek odadan çıktım. heycandan elim ayağım titriyordu. gördüğüm manzara harikaydı. hemen tuvalete gidip sikimi çıkarıp otuz saniye içinde annemi düşünerek boşaldım. ama bukadarıyla yetinemiyordum. annemin bazen kullandığı uyku ilaçlarından birini alarak odasına gittim baygın bir şekilde uyuyordu. boynundan tutarak anne şu ağrı kesiciyi iç diye ağzına verdim ve çıktım. yarım saat sonra yanına gittim seslendim ama ilacın etkisiyle uykuya dalmıştı. hemen üstünü açtım çıldırmış gibi pete kadar heryerini soydumamını peçeteyle tekrar sildim ve yarağımı ağzına dayadım dudakalarına sürterek, elimle de memelerini sıkarak okşuyordum. hemen ters çevirerek o dolgun götünü çevirdim. kocaman kalçalarının arasındaki küçücük deliği emmeye başladım. ölü gibi yatıyordu. heycandan ne yapacağımı bilemiyordum. hemen sikimi dar götüne DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLA

1 Yorum»

  zafer wrote @

çok güzel


Bir Cevap Yazın

